Waluty
Wersje językowe

Wysyłka w 24h  Darmowa dostawa do paczkomatów już od 150 zł

Polityka prywatności

Jeśli tu jesteś, to znak, że priorytetem dla Ciebie jest ochrona prywatności. W pełni rozumiemy to i dlatego przedstawiamy Ci naszą Politykę Prywatności sklepu internetowego Si Self Care, która gromadzi w jednym miejscu zasady dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących związanych z funkcjonowaniem naszej strony www.siselfcare.pl

Informacja formalna na początek – administratorem sklepu jest Si sp. z o o,
z siedzibą pod adresem ul. Nowogrodzka 50/515 00-695 Warszawa,
wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez
Sąd Rejonowy w Warszawie, pod nr KRS 0000901784, NIP 7011035454.

Niniejsza polityka prywatności została skonstruowana w formie pytań i
odpowiedzi. Wybór takiej formy został podyktowany dbałością o
przejrzystość i czytelność prezentowanych Ci informacji. Poniżej znajdziesz
spis treści niniejszej polityki odpowiadający pytaniom, na które kolejno
odpowiadamy.


Kto jest administratorem danych?


Si sp. z o o, z siedzibą pod adresem ul. Nowogrodzka 50/515 00-695
Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru
przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Warszawie, pod nr KRS 0000901784,
NIP 7011035454.


Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania Twoich danych
osobowych?


Zaryzykujemy stwierdzenie, że współczesny biznes nie jest w stanie obejść
się bez usług świadczonych przez podmioty trzecie. My również z takich
usług korzystamy. Część z tych usług wiąże się z przetwarzaniem Twoich
danych osobowych. Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w
przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:

  • hostingodawca, który przechowuje dane na serwerze,
  • dostawca usługi chmury obliczeniowej, w której przechowywane
    są kopie zapasowe mogące zawierać Twoje dane osobowe,
  • dostawca systemu mailingowego, w którym przechowywane są
    Twoje dane, jeżeli jesteś subskrybentem newslettera,
  • dostawca systemu CRM, w którym przechowujemy Twoje dane w
    celu usprawnienia procesu obsługi klienta oraz w celach
    archiwalnych,
  • dostawca systemu do fakturowania, w którym przechowywane są
    Twoje dane w celu wystawienia faktury,
  • biuro rachunkowe, które przetwarza Twoje dane widoczne na
    fakturach,
  • podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej, który
    uzyskuje dostęp do danych, jeżeli prowadzone prace techniczne
    dotyczą obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
  • firma kurierska
  • pozostali podwykonawcy, którzy uzyskują dostęp do danych, jeżeli
    zakres ich działań wymaga takowego dostępu.

 

Wszystkie podmioty wymienione powyżej przetwarzają Twoje dane na
podstawie zawartych z nami umów powierzenia przetwarzania danych
osobowych i gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.


Twoje dane udostępniane są firmom kurierskim w zakresie niezbędnym do
dostarczenia zamówienia. Firmy te stają się niezależnymi administratorami
Twoich danych osobowych.


Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy
prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba
może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej
dostępu do Twoich danych osobowych.


Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów
skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-
rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje,
raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się
Twoje dane osobowe.


Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą
być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do
uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak
służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

 

Co więcej, korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg
informacji związanych z korzystaniem z naszego sklepu. Chodzi, w
szczególności, o następujące informacje:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z
    której korzystasz,
  • przeglądane postronny,
  • czas spędzony na stronie,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • kliknięcia w poszczególne linki, 
  • źródło, z którego przechodzisz do naszej strony,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć,
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości.
  • Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci

 

W ramach wdrożenia ochrony danych osobowych w naszej organizacji,
podjęliśmy decyzję o niewyznaczaniu inspektora ochrony danych
osobowych z uwagi na fakt, że w naszej sytuacji nie jest to obowiązkowe. W
sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą
prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail
kontakt@siselfcare.pl


W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o
zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu
mechanizmu do zarządzania plikami cookies. 


Pliki cookies własne wykorzystywane są również do obsługi mechanizmu
odzyskiwania porzuconych koszyków.

 


Jakie dane na Twój temat posiadamy?

W zależności od celu, możemy przetwarzać następujące informacje na
Twój temat:

  • imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • adres wykonywania działalności gospodarczej,
  • numer NIP,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • dane zawarte w korespondencji do nas kierowanej,
  • szczegóły składanych zamówień,
  • numer rachunku bankowego,
  • adres IP,
  • wizerunek (zdjęcie profilowe),
  • aktywność w stosunku do wysyłanych newsletterów.

 

Co więcej, korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg
informacji związanych z korzystaniem z naszego sklepu. Chodzi, w
szczególności, o następujące informacje:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której
    korzystasz,
  • przeglądane postronny,
  • czas spędzony na stronie,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • kliknięcia w poszczególne linki, 
  • źródło, z którego przechodzisz do naszej strony,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć,
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości.
  • Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.


Informacje te same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych
osobowych. Ponieważ informacje te gromadzone są przez zewnętrzne
narzędzia, z których korzystamy, informacje te przetwarzane są również
przez dostawców narzędzi na zasadach wynikających z ich regulaminów
oraz polityk prywatności. Zasadniczo, informacje te wykorzystywane są do
świadczenia i ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych
usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przed oszustwami i
nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w
poszczególnych serwisach, witrynach i aplikacjach. Szczegóły w tym
zakresie postaraliśmy się opisać w dalszej części niniejszej polityki, w
ramach wyjaśnień poświęconych poszczególnym narzędziom.  


Skąd mamy Twoje dane osobowe?

W większości przypadków sam nam je przekazujesz. Dzieje się tak, gdy:

  • rejestrujesz konto użytkownika,
  • składasz zamówienie w sklepie,
  • przesyłasz reklamacje lub odstępujesz od umowy,
  • zapisujesz się do newslettera,
  • dodajesz komentarz lub opinię o produkcie,
  • kontaktujesz się z nami.

Ponadto, część informacji na Twój temat może być automatycznie
gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy:

  • mechanizm sklepu i systemu newsletterowego gromadzą Twój adres IP,
  • mechanizm systemu newsletterowego gromadzi informacje na temat
  • Twojej aktywności w odniesieniu do treści przesyłanych Ci w ramach
  • newslettera, takich jak otwarcia wiadomości, klikanie w linki itp.
  • hostingodawca, który przechowuje dane na serwerze,
  • dostawca usługi chmury obliczeniowej, w której przechowywane są kopie
    zapasowe mogące zawierać Twoje dane osobowe,
  • dostawca systemu mailingowego, w którym przechowywane są Twoje
    dane, jeżeli jesteś subskrybentem newslettera,
  • dostawca systemu CRM, w którym przechowujemy Twoje dane w celu
    usprawnienia procesu obsługi klienta oraz w celach archiwalnych,
  • dostawca systemu do fakturowania, w którym przechowywane są Twoje
    dane w celu wystawienia faktury,
  • biuro rachunkowe, które przetwarza Twoje dane widoczne na fakturach,
  • podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej, który uzyskuje
    dostęp do danych, jeżeli prowadzone prace techniczne dotyczą obszarów,
    w których znajdują się dane osobowe,
  • pozostali podwykonawcy, którzy uzyskują dostęp do danych, jeżeli zakres
    ich działań wymaga takowego dostępu.

Wszystkie podmioty wymienione powyżej przetwarzają Twoje dane na
podstawie zawartych z nami umów powierzenia przetwarzania danych
osobowych i gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.


Czy Twoje dane są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Przeanalizowaliśmy
ryzyka, jakie wiążą się z poszczególnymi procesami przetwarzania Twoich
danych, a następnie wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa i
ochrony danych osobowych. Na bieżąco monitorujemy stan naszej
infrastruktury technicznej, szkolimy nasz personel, przyglądamy się
stosowanym procedurom, wprowadzamy konieczne usprawnienia. W razie
jakichkolwiek pytań dotyczących Twoich danych osobowych, jesteśmy do
Twojej dyspozycji pod adresem kontakt@siselfcare.pl

 

W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Tych celów jest więcej niż jeden. Poniżej znajduje się ich lista, a następnie
bardziej szczegółowe omówienie. Poszczególnym celom

przyporządkowaliśmy również odpowiednie podstawy prawne
przetwarzania.

  • rejestracja i utrzymywanie konta użytkownika – art. 6 ust. 1 lit. b
    RODO,
  • obsługa zamówienia – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy – art. 6 ust. 1 lit. f
    RODO,
  • wysyłka newslettera – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  • obsługa komentarzy lub opinii o produkcie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  • obsługa korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • realizacja obowiązków podatkowych i księgowych – art. 6 ust. 1 lit.
    c RODO,
  • tworzenie archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności
    obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń, jak również w celu
    identyfikacji klienta powracającego – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
  • marketing własny – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Konto użytkownika – szczegóły


Zakładając konto użytkownika, musisz podać dane niezbędne do założenia
konta: adres e-mail oraz hasło. Podanie danych jest dobrowolne, ale
niezbędne do założenia konta. 


W ramach edycji danych konta możesz podać swoje dalej idące dane, w
szczególności dane, które mogą być wykorzystywane przy składaniu
zamówień, takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania lub miejsca
wykonywania działalności, numer NIP, numer telefonu.


Jeżeli zakładasz konto poprzez integrację z kontem w serwisie
społecznościowym, na podstawie Twojej uprzedniej autoryzacji uzyskamy
dostęp do określonych danych zgromadzonych w ramach konta w serwisie
społecznościowym (imię i nazwisko, adres e-mail, zdjęcie profilowe). 


Ponadto, nasz system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników
zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, rejestrując konto użytkownika.

W każdej chwili możesz zmodyfikować informacje na Twój temat
przekazane nam w związku z rejestracją konta użytkownika. W sytuacji
jednak, w której założyłeś konto z wykorzystaniem integracji z kontem w

serwisie społecznościowym, dane pobrane z tego serwisu
społecznościowego nie są możliwe do zmodyfikowania.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z założeniem konta przetwarzane
są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną
polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta użytkownika.
Usługa ta świadczona jest na podstawie umowy zawieranej na zasadach
opisanych w regulaminie, co oznacza, że w tym zakresie podstawą prawną
przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Dane będą przechowywane przez czas funkcjonowania konta użytkownika.
W każdej chwili możesz podjąć decyzję o usunięciu konta, przy czym nie
doprowadzi to usunięcia z naszej bazy informacji o Twoich zamówieniach
złożonych z wykorzystaniem konta. Dane o zamówieniach przechowywane
są w naszym archiwum do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z
umowy, co stanowi nasz uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1
lit. f RODO. 


Zamówienia – szczegóły


Składając zamówienie w sklepie, musisz podać dane niezbędne do
realizacji zamówienia. W zależności od szczegółów zamówienia, katalog
danych może być inny. Przykładowo, jeżeli zamawiasz produkty fizyczne,
musimy znać adres, pod który doręczyć Ci zamówienie. Jeżeli prosisz o
wystawienie faktury VAT na firmę, musimy znać numer NIP oraz adres
wykonywania działalności gospodarczej. Podanie danych jest dobrowolne,
ale niezbędne do złożenia zamówienia.


Każde zamówienie zapisywane jest w naszej bazie, co oznacza, że Twoim
danym osobowym przypisanym do zamówienia towarzyszą również
informacje dotyczące zamówienia takie jak zamówione produkty, wybrany
sposób płatności, wybrany sposób dostawy, termin dokonania płatności. 


Dane zgromadzone w związku z zamówieniem, przetwarzane są w celu
wykonania umowy zawieranej poprzez złożenie zamówienia (art. 6 ust. 1 lit.
b RODO), wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami
regulującymi kwestie wystawiania faktur), uwzględnienia faktury w
dokumentacji księgowej oraz realizacji pozostałych obowiązków
podatkowych i księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami
regulującymi kwestie obowiązków podatkowych i księgowych) oraz w

celach archiwalnych na potrzeby ewentualnej konieczności obrony,
ustalenia lub dochodzenia roszczeń, jak również identyfikacji klienta
powracającego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1
lit. f RODO). 


Dane o zamówieniach będą przetwarzane przez czas niezbędny do
realizacji zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia
roszczeń z tytułu zawartej umowy. Ponadto, po upływie tego terminu, dane
nadal mogą być przez nas przetwarzane w celach archiwalnych na
potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia
roszczeń, jak również identyfikacji klienta powracającego. Pamiętaj również,
że mamy obowiązek przechowywać dokumentację księgową, która może
zawierać Twoje dane osobowe, przez okres wymagany przepisami prawa. 


Reklamacje i odstąpienia od umowy – szczegóły


Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane
osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od
umowy, które obejmuję imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer
telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest
dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.

Dane przekazane nam w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem
od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej
lub procedury odstąpienia od umowy, a następnie w celach archiwalnych,
co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury
reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Dokumenty reklamacyjne będą
przechowywane do czasu upływu terminu uprawnień z rękojmi.
Oświadczenia o odstąpieniu od umowy będą przechowywane wraz z
dokumentacją księgową przez okres wymagany przez przepisy prawa. 


Newsletter – szczegóły


Zapisując się do newslettera, przekazujesz nam swoje imię oraz adres e-
mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się do
newslettera. 

Ponadto, nasz system wykorzystywany do obsługi newslettera, zapisuje
Twój numer IP, z którego korzystałeś, zapisując się do newslettera, określa
Twoją przybliżoną lokalizację, klienta poczty, z którego korzystasz do obsługi
poczty e-mail oraz śledzi Twoje działania podejmowane w związku z
wysyłanymi do Ciebie wiadomościami. W związku z tym, posiadamy
również informacje, które wiadomości otworzyłeś, w ramach, których
wiadomości kliknąłeś w linki itp. 


Dane przekazane nam przez Ciebie w związku z zapisem do newslettera,
wykorzystywane są w celu przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną
ich przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona
podczas zapisywania się do newslettera. Jeżeli chodzi o przetwarzanie
informacji, które nie pochodzą od Ciebie, a zostały zebrane automatycznie
przez nasz system mailingowy, opieramy się w tym zakresie na naszym
prawnie uzasadnionym interesie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegającym na
analizie zachowań subskrybentów newslettera w celu optymalizacji działań
mailingowych. 


W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w
dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach
newslettera lub po prostu kontaktując się z nami. Pomimo rezygnacji z
newslettera, Twoje dane będą nadal przechowywane w naszej bazie w celu
identyfikacji subskrybenta powracającego oraz ewentualnej obrony
roszczeń związanych z wysyłaniem Ci newslettera, w szczególności na
potrzeby wykazania faktu udzielenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie
newslettera oraz chwili jej wycofania, co stanowi nasz prawnie uzasadniony
interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 


W każdej chwili możesz zmodyfikować swoje dane podane na potrzeby
otrzymywania newslettera klikając w stosowny link widoczny w każdej
wiadomości wysyłanej w ramach newslettera lub po prostu kontaktując się
z nami. 


Komentarze i opinie o produktach – szczegóły


Dodając komentarz lub opinię o produkcie, musisz podać przynajmniej
nazwę użytkownika, która będzie przypisana do komentarza lub opinii
(nazwa może zawierać dane osobowe, jak np. imię lub nazwisko) oraz
adres e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne by
dodać komentarz lub opinię. Możesz dodać również swój awatar (może

zawierać Twój wizerunek, np. zdjęcie) oraz podać adres swojej strony
internetowej, jednak nie jest to obowiązkowe. 


Dane przekazane w związku z dodaniem komentarza lub opinii będą
przetwarzane w celu opublikowania komentarza lub opinii na stronie.
Podstawą przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) wynikająca z
przesłania formularza służącego do publikacji komentarza lub opinii. W
każdej chwili możesz cofnąć zgodę, domagając się usunięcia komentarza
lub opinii. 


Twój komentarz lub opinia będą publicznie dostępne na stronie przez czas
jej dostępności w Internecie, chyba że wcześniej zażądasz usunięcia
komentarza lub opinii. W każdej chwili możesz również zmodyfikować treść
komentarza, jak również zmodyfikować przypisane do niego dane jako o
osobie, która dodała komentarz lub opinię.


Obsługa korespondencji – szczegóły

 

Kontaktując się z nami, w sposób naturalny przekazujesz nam swoje dane
osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail
oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by
nawiązać kontakt.


Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a
podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie
uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu
kontaktu jest również nasz usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji
korespondencji na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania
określonych faktów w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 


Treść korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie
jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta. Masz prawo do domagania
się przedstawienia historii korespondencji, jaką z nami prowadziłeś (jeżeli
podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej
archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nasze nadrzędne interesy, np.
obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Twojej strony. 


Obowiązki podatkowe i księgowe – szczegóły 

 

Jeżeli wystawiamy na Twoją rzecz fakturę, to wchodzi ona w skład
dokumentacji księgowej, która będzie przechowywana przez okres czasu
wymagany przez przepisy prawa. Twoje dane osobowe są w takiej sytuacji
przetwarzane w celu realizacji ciążących na nas obowiązków podatkowych
i księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami regulującymi kwestie
obowiązków podatkowych i księgowych).


Archiwum – szczegóły


W ramach opisu poszczególnych celów przetwarzania danych osobowych,
które znajdują się powyżej, wskazaliśmy terminy przechowywania danych
osobowych. Terminy te często związane są z archiwizacją przez nas
określonych danych na potrzeby zapewnienia sobie możliwości wykazania
określonych faktów w przyszłości, odtworzenia przebiegu współpracy z
klientem, wymienionej korespondencji, obrony, ustalenia lub dochodzenia
roszczeń. Opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym
interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.


Marketing własny – szczegóły


W ramach naszego sklepu korzystamy z mechanizmu odzyskiwania
porzuconych koszyków. W sytuacji, w której rozpoczniesz proces składania
zamówienia, ale go nie ukończysz, nasz system odnotuje ten fakt w celu
podjęcia działań mających skłonić Cię do finalizacji zamówienia. Tymi
działaniami mogą być, w szczególności, wysyłka do Ciebie wiadomości e-
mail z zachętą do finalizacji zamówienia lub wyświetlenie targetowanej
reklamy podczas przeglądania Internetu.  


Opisane powyżej działania realizujemy, opierając się o nasz prawnie
uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO polegający na
marketingu własnych produktów. W każdej chwili możesz sprzeciwić się
prowadzonym w ten sposób działaniom.

  • hostingodawca, który przechowuje dane na serwerze,
  • dostawca usługi chmury obliczeniowej, w której przechowywane
    są kopie zapasowe mogące zawierać Twoje dane osobowe,
  • dostawca systemu mailingowego, w którym przechowywane są
    Twoje dane, jeżeli jesteś subskrybentem newslettera,
  • dostawca systemu CRM, w którym przechowujemy Twoje dane w
    celu usprawnienia procesu obsługi klienta oraz w celach
    archiwalnych,
  • dostawca systemu do fakturowania, w którym przechowywane są
    Twoje dane w celu wystawienia faktury,
  • biuro rachunkowe, które przetwarza Twoje dane widoczne na
    fakturach,
  • podmiot świadczący usługi w zakresie obsługi technicznej, który
    uzyskuje dostęp do danych, jeżeli prowadzone prace techniczne
    dotyczą obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
  • pozostali podwykonawcy, którzy uzyskują dostęp do danych, jeżeli
    zakres ich działań wymaga takowego dostępu.

 

Wszystkie podmioty wymienione powyżej przetwarzają Twoje dane na
podstawie zawartych z nami umów powierzenia przetwarzania danych
osobowych i gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.

Twoje dane udostępniane są firmom kurierskim w zakresie niezbędnym do
dostarczenia zamówienia. Firmy te stają się niezależnymi administratorami
Twoich danych osobowych.

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy
prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba
może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej
dostępu do Twoich danych osobowych.

Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów
skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-
rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje,
raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się
Twoje dane osobowe.

Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą
być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do
uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak
służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

 

Czy przekazujemy Twoje dane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych?

 

Tak, część operacji przetwarzania Twoich danych osobowych może wiązać
się z ich przekazywaniem do państw trzecich.

Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z
korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach
zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy
tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych
poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w
szczególności poprzez przystąpienie do programu Privacy Shield lub
korzystanie ze standardowych klauzul umownych.

Do przechowywania danych osobowych na serwerach zlokalizowanych w
państwach trzecich dochodzi w ramach następujących narzędzi: 

  • system mailingowy Mailerlite, którego dostawcą jest MailerLite ono
    Basanavičiaus g. 15, Wilno 03108, Litwa – w zakresie Twojego
    imienia, adresu e-mail, adresu IP oraz informacji statystycznych
    związanych z Twoimi reakcjami na wysyłane przez nas
    wiadomości,
  • usługi Google w ramach pakietu G-Suite, których dostawcą jest
    Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4,
    Ireland – w zakresie wszystkich danych, jakie przetwarzane są w
    ramach usług Google, w tym również tych danych, które zawarte
    są w plikach podlegających synchronizacji z Google Drive.

Zarówno MailerLite jak Google Ireland Limited zapewniają odpowiedni
poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowanie mechanizmów
zgodności przewidzianych przez RODO, w szczególności poprzez stosowanie
standardowych klauzul umownych. 


Przypominamy w tym miejscu również, że korzystamy z narzędzi
zewnętrznych, które mogą gromadzić anonimowe dla nas informacje na
Twój temat. Wspominaliśmy o tym już kilkukrotnie w ramach niniejszej
polityki, w tym również w odpowiedzi na poprzednie pytanie. Dostawcy tych
narzędzi często wykorzystują do przechowywania gromadzonych informacji
serwery zlokalizowane na terenie całego świata, w szczególności w Stanach
Zjednoczonych Ameryki (USA). 


Czy korzystamy z profilowania? Czy podejmujemy w sposób
zautomatyzowany decyzja na podstawie Twoich danych osobowych? 

 

Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które
wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie
na Ciebie wpływały. 


Owszem, korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone
działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów
śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na
Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na
warunki umowy, jaką możesz z nami zawrzeć itp.

Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie
spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte
przez Ciebie w ramach naszej strony czy też podpowiadać Ci produkty,
które mogą Cię zainteresować. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej.
Zachęcamy Cię do pogłębienia wiedzy na temat reklamy behawioralnej, w
szczególności w zakresie kwestii związanych z prywatnością. Szczegółowe
informacje, wraz z możliwością zarządzania ustawieniami w zakresie
reklamy behawioralnej, znajdziesz tutaj: www.youronlinechoices.com.

Podkreślamy, że w ramach narzędzi, z których korzystamy nie mamy
dostępu do informacji, które pozwalałby na Twoją identyfikację. Informacje,
o których tutaj mówimy, to, w szczególności:

informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której
korzystasz,

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której
    korzystasz,
  • przeglądane postronny,
  • czas spędzony na stronie,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • źródło, z którego przechodzisz do naszej strony,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć,
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości,
  • Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.

Informacji wskazanych powyżej nie zestawiamy z Twoimi danymi
osobowymi, które znajdują się w naszych bazach. Informacje te mają
charakter anonimowy i nie pozwalają nam na Twoją identyfikację.
Informacje te przechowywane są na serwerach dostawców
poszczególnych narzędzi, a serwery te najczęściej mogą znajdować się na
całym świecie.


W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o
zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu
mechanizmu do zarządzania plikami cookies.

Pliki cookies własne wykorzystywane są również do obsługi mechanizmu
odzyskiwania porzuconych koszyków.

Jakie uprawnienia przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich

danych osobowych?


RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z
przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw,
    abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy
    ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub
    wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy
    nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie), 
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo
    do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie
    uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która
    Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego
    sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba
    że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne

wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia,

dochodzenia lub obrony roszczeń),

  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w
    ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do
    odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na
    podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych
    danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli
    uprzednio taką zgodę wyraziłeś,
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że
    przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie
    skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego
    właściwego organu nadzorczego).

 

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały
opisane szczegółowo w art. 16 – 21 RODO. Zachęcamy do zapoznania się z
tymi przepisami. Ze swojej strony uważamy za potrzebne wyjaśnić Ci, że
wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać
Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych
osobowych.  


Podkreślamy, że jedno z uprawnień wskazanych powyżej przysługuje Ci
zawsze – jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych
dopuściliśmy się naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych,
masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych). 


Zawsze możesz również zwrócić się do nas z żądaniem udostępnienia Ci
informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach
je przetwarzamy. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na
adres kontakt@siselfcare.pl.


Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, by interesujące Cię informacje zostały
wyczerpująco przedstawione w niniejszej polityce prywatności. Podany
powyżej adres e-mail możesz wykorzystać również w razie jakichkolwiek
pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.

 

Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?


Nasz sklep, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe,
wykorzystuje pliki cookies. 


Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim
urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą
być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne)
lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów
trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane
określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne
mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.
Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji
przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne
cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają
nam rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę
(trwałe cookies). 


Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies jako takich, możesz
zapoznać się np. z tym materiałem: pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.
W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o
zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu
mechanizmu do zarządzania plikami cookies. 


Pliki cookies własne wykorzystywane są również do obsługi mechanizmu
odzyskiwania porzuconych koszyków.

 

Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, za wyjątkiem
sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na
Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną.

Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi
drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez
Ciebie zgody na korzystanie przez nas z plików cookies. Podczas Twojej
pierwszej wizyty na naszej stronie wyświetlamy Ci komunikat z pytaniem o
Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj.
zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz blokować. 

 

Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może
uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych w naszym sklepie oraz
powodować trudności w korzystaniu z naszego sklepu, jak również z wielu
innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli
zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski,
widgety oraz funkcje społecznościowe zaimplementowane w naszym
sklepie mogą być dla Ciebie niedostępne.


Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego
funkcjonowania poszczególnych mechanizmów sklepu, takich jak
utrzymywanie sesji po zalogowaniu do konta, zapamiętanie ostatnio
przeglądanych produktów oraz produktów dodanych do koszyka.

W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o
zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu
mechanizmu do zarządzania plikami cookies.

Pliki cookies własne wykorzystywane są również do obsługi mechanizmu
odzyskiwania porzuconych koszyków.


Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach naszego
sklepu?


Tak, korzystamy z narzędzi Google Analytics, Google AdWords, Hotjar oraz
Facebook Custom Audiences, które wiążą się z gromadzeniem informacji
na temat Twoich aktywności w naszym sklepie. Narzędzia te zostały
szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies
podmiotów trzecich, dlatego nie będziemy powtarzać tych informacji
również tutaj.

 

Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

Tak, korzystamy z narzędzi Google Analytics, Google AdWords, Hotjar oraz
Facebook Custom Audiences, które wiążą się z gromadzeniem informacji
na temat Twoich aktywności w naszym sklepie. Narzędzia te zostały
szczegółowo opisane w ramach pytania poświęconego plikom cookies
podmiotów trzecich, dlatego nie będziemy powtarzać tych informacji
również tutaj.

 

W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach tej polityki
prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy
behawioralnej, zgody na cookies itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody
zebraliśmy jeszcze raz te informacji w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz
listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.

 

Jak widzisz, tematyka przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania
plików cookies i zarządzania ogólnie pojętą prywatnością jest dość
skomplikowana. Dołożyliśmy wszelkich starań by niniejszy dokument
dostarczył Ci jak najdalej idącej wiedzy w ważnych dla Ciebie kwestiach.
Jeżeli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, chcesz dowiedzieć się więcej lub
po prostu porozmawiać o Twojej prywatności, napisz do nas na
adres kontakt@siselfcare.pl.

 

Możemy modyfikować tę politykę prywatności, w szczególności ze względu

na zmiany technologiczne po stronie naszego sklepu oraz zmiany
przepisów prawa. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu, o
każdej zmianie polityki prywatności otrzymasz wiadomość. Ponadto,
wszystkie archiwalne wersje polityki prywatności podlinkowane są poniżej.
Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 01.06.2023.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl